Corona & praktische hulp

We worden nog steeds en opnieuw met corona en de gevolgen hiervan geconfronteerd. Er mag en kan steeds minder, waardoor er meer praktische problemen ontstaan. Heeft u praktische hulp nodig? Neem dan contact op via coronahulp@bwkrimpen.nl of bel uw wijkdiaken. Schroom ook niet om bij pastorale zorgen contact op te nemen met uw wijkouderling of één van onze predikanten.

Aanpassing aantal kerkbezoekers en inschrijflijsten oktober 2020

Beste gemeenteleden,

De richtlijnen van het RIVM over kerkbezoek zijn aangescherpt. De overheid adviseert de kerkelijke gemeenten dringend om in de maand oktober met maximaal 30 mensen (exclusief medewerkers) samen te komen tijdens de eredienst. Gemeentezang wordt ten zeerste afgeraden. Ook de PKN adviseert de gemeenten dringend deze richtlijnen van de overheid ter harte te nemen. De kerkenraad heeft als uitgangspunt de richtlijnen van het RIVM en adviezen van de PKN te volgen.

Aanmelden kerkdiensten